Skip to main content

Dia yang lebih mengetahui

..Assalamualaikum..


Hujung2 sem ni.. banyak dugaannya.. suka duka semua ade.. hati ni plak cepat je nak sentap-sentap, terasa citu terasa cini.... hurmm.. tak suke la macam ni.. =.=' bila  da sentap tu mai.. mood da lariii.. penat la nak kejar hepy tu datang balik...

Aku hanya insan biasa teman
punyai hati sama seperti kalian
bisa tersentuh dengan kata-kata yang tajam
tapi ku cuba berlagak biasa
untuk ku usirkan kekeruhan dalam perhubungan itu


Aku hanya mahukan kebahagian
gelak ketawa yang menyenangkan
disisi mereka yang masih mengerti hati ini...


SEJAUH mana pun hari-hari yg kita LALUI,
SEDERAS mana pun godaan yg kita HADAPI,
SEKUAT apa pun cabaran yg harus kita JALANI,
SEBESAR apa pun kegagalan yg kita RASAI,

»»JANGAN PERNAH BERHENTI BERHARAP DARI PERTOLONGAN ILAHI««

Kerana HARAPAN adalah MASA HADAPAN,
Kerana HARAPAN adalah SUMBER KEKUATAN, 
Kerana DOA adalah PINTU KEBAIKAN dan
Kerana DOA adalah SENJATA ORG BERIMAN !!



................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Aku insan yang tak sempurna..
Maaf atas kekurangan ku itu..

Comments

Popular posts from this blog

Berhabuk Teruk !!

Fuhh..

Dahsyat, 2 tahun xterusik blog ni.. Rindu nak menulis balik, tapi ada je perkara yang menghalang.

2 tahun ni banyak kisah suka dan duka.. Sepanjang tempoh ini yang dah mengubah status diri empunya blog ini. Banyak perkara blh #tb dalam penulisan akan datang. hehe



Nk up satu gambar ni je sebenarnye.. vail jahitan sendiri.. blh open order x agak2?? haha

Letakkan Cinta untukNya ditangga paling teratas

Airmata tak akan mengalir jika hati tak terluka,
Ketawa tak akan wujud jika hati tak terhibur, 
Rindu tak akan hadir jika hati tak menyayangi, 
Dan sayang tak akan berputik jika hati tak mencintai... 
Inilah perasaan dan penangan cinta...

Cinta pada bunga pasti akan layu dan gugur, 
Cinta pada manusia pasti akan menemui kegagalan dengan penamatnya adalah kematian... 
JADI...

CINTAILAH ALLAH YG SATU YG PASTI KEKAL ABADI SELAMA-LAMANYA...


:: akuyangmasihbertatih ::

Nur..