Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2012

Dia yang lebih mengetahui

..Assalamualaikum..

Hujung2 sem ni.. banyak dugaannya.. suka duka semua ade.. hati ni plak cepat je nak sentap-sentap, terasa citu terasa cini.... hurmm.. tak suke la macam ni.. =.=' bila  da sentap tu mai.. mood da lariii.. penat la nak kejar hepy tu datang balik...

Aku hanya insan biasa teman
punyai hati sama seperti kalian
bisa tersentuh dengan kata-kata yang tajam
tapi ku cuba berlagak biasa
untuk ku usirkan kekeruhan dalam perhubungan itu


Aku hanya mahukan kebahagian
gelak ketawa yang menyenangkan
disisi mereka yang masih mengerti hati ini...


SEJAUH mana pun hari-hari yg kita LALUI, SEDERAS mana pun godaan yg kita HADAPI, SEKUAT apa pun cabaran yg harus kita JALANI, SEBESAR apa pun kegagalan yg kita RASAI,
»»JANGAN PERNAH BERHENTI BERHARAP DARI PERTOLONGAN ILAHI««

Kerana HARAPAN adalah MASA HADAPAN,
Kerana HARAPAN adalah SUMBER KEKUATAN, 
Kerana DOA adalah PINTU KEBAIKAN dan
Kerana DOA adalah SENJATA ORG BERIMAN !!


......................................................................…