Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2013

Cuti lagiii... ~~ :)

Bismillah hirahmanirrahim.. salam pagi yang penuh dengan udara yang nyaman.. hehe

Memulakan pagi dengan solat subuh dan uruskan adik bongsu yang berusia 5 tahun ke sekolah... Alhamdulillah pagi ni dia tak buat perangai.. kalau tak jenuh nak memujuknya suwuh bangun n pergi mandi... mungkin malam tadi da pesan kot, bangun pagi ni jangan malas2... be a good boy.. hihi :D

Lama da blog ni xterusik... kadang idea mencurah2, tapi laptop xde depan mata plak.. kadang kekangan masa nak luangkan pon ade.. tapi bila laptop depan mata, mood nak menulis pulak takde... tara taw la ini budak.. fenim2.. fuhh.. hari ni da masuk hari keempat duduk kat umah.. ade 2 bulan masa yang perlu diperuntukkan untuk merehatkan diri.. pergghh...! lama giler.. hahaha.. ingat nak cari keje, tapi mak swuh duk umah.. katenya jarang2 sekali je ade kat umah.. da brape tahun mcm ni... haha mak rindu leteww... :D

Nak citer sikit la sem lepas a.k.a sem dua punye kehidupan.. hihi Sem dua ni banyak benda yang jadi.. ade suka,…