Friday 3 February 2012

Dengan kamu.. :)

..Assalamualaikum..

Ni cite kami duaa…. Saya rindu diaa.. rindu sangat-sangat… da almost 3 year kita xjumpe kan.. padahal duk kat negeri sebelah2 jer.. dia suka warne merah… n sekarang katenye makin obses kat warna tuu… habis barang dia lam bilik kat kolej tu warna merah.. hahaha.. taw la anak Kelantan kannn…. :D

Kami kenal kat kolej matrikulasi perlis dulu… mula tegur2 dalam kelas agama.. kelas ustaz … urmmm.. xingt name laa.. maaf ustaz.. tapi saya ingat lagi muka ustaz.. hihihi. Kalau tanye Naimah mesti dia ingat kan…hahaha.. tapi dgn naimah da lost contact pon.. kemana kamu teman.... L Lepas perkenalan tu.. dimana ada kamu, disitu ada saya…. dia cakap Kelantan.. dan saya cakap Terengganu… tapi masing2 paham… tu yang best tu…. :D tapi Kalau ade satu dua yang tak paham tu, masing2 buat muka blur dulu…. Pastu gelak kuat2.... ade la yang kena translate nye pastu… Hahaha.

Jalan2 pusing matrik petang2 best woo.. kat tasik la biasa kita lepak kan… J pastu usha2 budak laki main bola kat padang… hahahaha.. melampau la yang ni… Aku taw… mu suke usha sape ptg2 tuuu Daa…. Tapi biarlah hati yang berbicara kan… hahahaha. 

dia suka dengar saya merapu, meraban, meluah, dan segala me lah...J  gelak sama2 bila masing2 buka mulut nak bercerita tuu.. bercerita nii.... gelak tak ingat orang dahh... :D habis waktu kelas, g library plak... buat ape Daa..?? g study la kann..?? semestinya!!  Hahahaha


Bila ingat balik semua ni.... boleh buat aku nangis sorang-sorang... rindu sangat saat-saat ni..... kenangan terindah kat KMP ni takkan dapat aku lupa sampai bila-bila.. Disini... aku belajar segala-galanya tentang kehidupan... siapa kawan... siapa teman... dan siapa sahabat...  J
kita berpisah selepas setahun bersama.. tamat belajar kat matrik, masing-masing bawa haluan masing-masing.. namun phone n fb jadi penghubung kita kann... kamu di pantai timur.. UITM machang.. dan aku masih lagi di utara...


Depan tasik KMP...

jogging la sangat kita ni kan....??
last2 bergambar je yang lebih... :D







Ape la yang d tgk niii.. 
gambar pakwe2 ensem letuwww... ;p




ni la keje kita lam library kan...?? :D

merapu meraban kita punye keje..







 Ni dari jauh

 Zoomm  ckit kat budak tiga serangkai nih.... :D























Hari ni .. 3 FEBRUARI 2012..
Genap 22 tahun kelahiranmu..
##SELAMAT HARI JADI SAYANG##
Moga di panjangkan umur dan di Murahkan rezeki oleh ALLAH S.W.T..
Hidup bahagia dunia akhirat serta dipermudahkan segala urusanmu..

Carilah cahaya terindah dalam hidupmu teman..
agar ia menjadi penyuluh di kala kamu kekelaman... :)

setiap saat kita bersama.. itu kenangan yang tak mungkin aku lupakan... sampai bila2...
ade jodoh kite jumpa yer... :)




::kita kawan untuk selama-lama nyerrrrr:: rindukamusayangkamu..

No comments:

Nur..