Skip to main content

Buat Kanda.. :D

..Assalamualaikum..


Awak...
Bestnye da habis exam kan..??
Suka la tuu.. :p
Giliran saya minggu depan.. sob sobs..  :(
Perlu sabar menanti hari..
Dengan masih bertemankan buku Regulasi Industri dan Sistem2 Ekonomi... hahaha

Sem ni dapat jgk awak balik awal dari saya yer...
Sem2 sebelum ni saya bubye kat awak dulu.. hihihi

Apa2 pun....






Dear...




&





Bawa kereta tu elok2 taw...
Baca doa dulu sebelum gerak..
Jangan buat jalan raya tu macam sedare awak punye ea...
Pandu cermat jiwa selamat.. 
(Pesanan ikhlas dari Penaja)kikiki



Semoga Allah permudahkan segala urusan kamu... :)





InsyaAllah, ade jodoh panjang umur kite jumpa lagi semester depan yer...



p/s: kim salam kat family awak yer bila da sampai umah nanti... :)
       jgn nakal2 taw..=.='



Sayasayangkamucintakamu...!! 

Comments

nice blog :)
follow me back ya
salam myra :)

http://sishopaholic.blogspot.com/
Myrasyazmira said…
salam.. hye beuty.. :)
Myrasyazmira said…
Thanks Mr.happy :)

Popular posts from this blog

Berhabuk Teruk !!

Fuhh..

Dahsyat, 2 tahun xterusik blog ni.. Rindu nak menulis balik, tapi ada je perkara yang menghalang.

2 tahun ni banyak kisah suka dan duka.. Sepanjang tempoh ini yang dah mengubah status diri empunya blog ini. Banyak perkara blh #tb dalam penulisan akan datang. hehe



Nk up satu gambar ni je sebenarnye.. vail jahitan sendiri.. blh open order x agak2?? haha

Letakkan Cinta untukNya ditangga paling teratas

Airmata tak akan mengalir jika hati tak terluka,
Ketawa tak akan wujud jika hati tak terhibur, 
Rindu tak akan hadir jika hati tak menyayangi, 
Dan sayang tak akan berputik jika hati tak mencintai... 
Inilah perasaan dan penangan cinta...

Cinta pada bunga pasti akan layu dan gugur, 
Cinta pada manusia pasti akan menemui kegagalan dengan penamatnya adalah kematian... 
JADI...

CINTAILAH ALLAH YG SATU YG PASTI KEKAL ABADI SELAMA-LAMANYA...


:: akuyangmasihbertatih ::

Nur..