Skip to main content

Buat Kanda.. :D

..Assalamualaikum..


Awak...
Bestnye da habis exam kan..??
Suka la tuu.. :p
Giliran saya minggu depan.. sob sobs..  :(
Perlu sabar menanti hari..
Dengan masih bertemankan buku Regulasi Industri dan Sistem2 Ekonomi... hahaha

Sem ni dapat jgk awak balik awal dari saya yer...
Sem2 sebelum ni saya bubye kat awak dulu.. hihihi

Apa2 pun....






Dear...




&





Bawa kereta tu elok2 taw...
Baca doa dulu sebelum gerak..
Jangan buat jalan raya tu macam sedare awak punye ea...
Pandu cermat jiwa selamat.. 
(Pesanan ikhlas dari Penaja)kikiki



Semoga Allah permudahkan segala urusan kamu... :)





InsyaAllah, ade jodoh panjang umur kite jumpa lagi semester depan yer...



p/s: kim salam kat family awak yer bila da sampai umah nanti... :)
       jgn nakal2 taw..=.='



Sayasayangkamucintakamu...!! 

Comments

nice blog :)
follow me back ya
salam myra :)

http://sishopaholic.blogspot.com/
Myrasyazmira said…
salam.. hye beuty.. :)
Myrasyazmira said…
Thanks Mr.happy :)

Popular posts from this blog

Berhabuk Teruk !!

Fuhh..

Dahsyat, 2 tahun xterusik blog ni.. Rindu nak menulis balik, tapi ada je perkara yang menghalang.

2 tahun ni banyak kisah suka dan duka.. Sepanjang tempoh ini yang dah mengubah status diri empunya blog ini. Banyak perkara blh #tb dalam penulisan akan datang. hehe



Nk up satu gambar ni je sebenarnye.. vail jahitan sendiri.. blh open order x agak2?? haha

H.A.T.I

Allah itu
mengetahui apa yang dirasai saat ini
seribu satu rasa yang tak termampu diungkapkan dengan kata-kata

Sedih, sunyi, sepi dan rindu
hilang tawamu, hilang senyum ku
hilang kata-kata mu, seolah menarik aku untuk membisu

Pergi dengan tiba-tiba
seolah menyentap hati ini
namun aku yakin ini takdir untuk kita

Ku rasakan pada mulanya ku dah bersedia
namun, terkadang hati ini dirundum kesunyian
Allah... Hanya pada Mu tempat untuk ku mengadu

Alam ini ada putaran nya bukan
suka duka pasti kan silih berganti
inilah aturan terhebat oleh Mu ya Rabb

Merindu pada yang belum pasti akan milikku
Hanya doa yang mampu ku ungkapkan
Kuatkan lah hati ini....





Cuti lagiii... ~~ :)

Bismillah hirahmanirrahim.. salam pagi yang penuh dengan udara yang nyaman.. hehe

Memulakan pagi dengan solat subuh dan uruskan adik bongsu yang berusia 5 tahun ke sekolah... Alhamdulillah pagi ni dia tak buat perangai.. kalau tak jenuh nak memujuknya suwuh bangun n pergi mandi... mungkin malam tadi da pesan kot, bangun pagi ni jangan malas2... be a good boy.. hihi :D

Lama da blog ni xterusik... kadang idea mencurah2, tapi laptop xde depan mata plak.. kadang kekangan masa nak luangkan pon ade.. tapi bila laptop depan mata, mood nak menulis pulak takde... tara taw la ini budak.. fenim2.. fuhh.. hari ni da masuk hari keempat duduk kat umah.. ade 2 bulan masa yang perlu diperuntukkan untuk merehatkan diri.. pergghh...! lama giler.. hahaha.. ingat nak cari keje, tapi mak swuh duk umah.. katenya jarang2 sekali je ade kat umah.. da brape tahun mcm ni... haha mak rindu leteww... :D

Nak citer sikit la sem lepas a.k.a sem dua punye kehidupan.. hihi Sem dua ni banyak benda yang jadi.. ade suka,…