Skip to main content

Relung hati

Ketika kau bertanya
ku tak bersuara
ketika kau mencoba
ku takkan percaya

karena semestinya
kata-kata cerminkan jiwa...

jangan cuba engkau katakan lagi
janji-janji yang tlah kau ingkari
sekarang saatnya engkau berhenti
melukai relung hati..

perlu kita renungkan erti kesetiaan
mungkinkan kau resapi
dengan kejujuran

karena semestinya
kata-kata cerminkan jiwa...

jangan cuba engkau katakan lagi
janji-janji yang tlah kau ingkari
sekarang saatnya engkau berhenti
melukai relung hati..


jangan cuba engkau katakan lagi
janji-janji yang tlah kau ingkari
sekarang saatnya engkau berhenti
melukai relung hati..


jangan cuba engkau katakan lagi
janji-janji yang tlah kau ingkari
sekarang saatnya engkau berhenti
melukai relung hati..


jangan cuba engkau katakan lagi
janji-janji yang tlah kau ingkari
sekarang saatnya engkau berhenti
melukai relung hati..........

Comments

Popular posts from this blog

H.A.T.I

Allah itu
mengetahui apa yang dirasai saat ini
seribu satu rasa yang tak termampu diungkapkan dengan kata-kata

Sedih, sunyi, sepi dan rindu
hilang tawamu, hilang senyum ku
hilang kata-kata mu, seolah menarik aku untuk membisu

Pergi dengan tiba-tiba
seolah menyentap hati ini
namun aku yakin ini takdir untuk kita

Ku rasakan pada mulanya ku dah bersedia
namun, terkadang hati ini dirundum kesunyian
Allah... Hanya pada Mu tempat untuk ku mengadu

Alam ini ada putaran nya bukan
suka duka pasti kan silih berganti
inilah aturan terhebat oleh Mu ya Rabb

Merindu pada yang belum pasti akan milikku
Hanya doa yang mampu ku ungkapkan
Kuatkan lah hati ini....





Berhabuk Teruk !!

Fuhh..

Dahsyat, 2 tahun xterusik blog ni.. Rindu nak menulis balik, tapi ada je perkara yang menghalang.

2 tahun ni banyak kisah suka dan duka.. Sepanjang tempoh ini yang dah mengubah status diri empunya blog ini. Banyak perkara blh #tb dalam penulisan akan datang. hehe



Nk up satu gambar ni je sebenarnye.. vail jahitan sendiri.. blh open order x agak2?? haha

Kawan Untuk Selamanya

..Assalamualaikum..

Universiti Utara Malaysia (UUM) satu nama yang tentera kat kertas pada surat tawaran kemasukan ke Universiti 3 tahun yang lalu.. bila aku tengok surat tawaran tu.. aku menangis taw.. sebab dulu, aku nak sangat-sangat pergi UKM.. last2 dapat Utara lagi untuk kali kedua... yang first dulu kat matrik, utara jugak.. Tapi..  xpe la.. ade hikmah untuk semua ni.. ;) dan pada tarikh hari ni... hanya tinggal beberapa hari je lagi aku kat bumi sintok ni... n again... aku menangis nak tinggalkan tempat ni plak... nak tinggalkan korang, kawan-kawan yang selalu ade kat samping aku..

Tiga tahun teman... bukan saat yang singkat untuk kita mengenal hati budi masing-masing.. kurang lebih dalam berkawan, asam garam dalam bersahabat kita lalui bersama-sama.. aku cuba untuk menjadi yang terbaik untuk kalian.. Tapi, Maaf... aku hanya insan biasa teman.. takkan mampu untuk menjadi sesempurna manusia.. khilaf yang aku lakukan secara sedar ataupun tidak hanya maaf dari kalian yang aku pi…